Sydney so far... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Rinsum - WaarBenJij.nu Sydney so far... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Rinsum - WaarBenJij.nu

Sydney so far...

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

25 September 2013 | Australië, Sydney

Toch de makkelijkste manier om iedereen te uptdaten over mijn reis dus vandaar dat ik er ook maar aan begonnen ben.

Ik ben nu 3 weken weg en het bevalt me tot nu toe goed. Natuurlijk zijn er wel de dipjes die iedere reiziger kent en makkelijk is het ook niet altijd. Maar ik ben wel mooi aan de andere kant van de wereld. Na een lange vlucht van 14 uur (zonder slaap) en een uur in de rij bij de douane eindelijk het vliegveld af en richting Manly beach naar het hostel. Daar aangekomen mijn spullen weggelegd en meteen naar het strand natuurlijk. Ik wist dat ik de hele dag nog wakker moest proberen te blijven, dat was wel even lastig. Heb 's middags ook ff een uurtje geslapen. Daarna lekker uiteten met z'n allen een heerlijke steak voor weinig geld:).

De eerste dagen voornamelijk op het strand gelegen en Manly verkend. Super mooi daar de zee nog wat ruig en koud maar toch wel ff in de zee geweest natuurlijk. Paar keer door wat golven overspoelt maar wel super gaaf.

Toen werd het zaterdag 14 september tijd voor defqon.1!! Echt een super gaaf feestje super mooi wee,r veel leuke en gekke mensen, goede artiesten echt mijn ogen uitgekeken en genoten vooral!

De volgende ochtend 10:00 uur richting Sydney centrum naar een nieuw hostel.. Het was vroeg en regen dus we hadden niet echt veel geluk. Heel fijn hostel gevonden (zit er nog steeds). Maandag naar blue mountains geweest het is echt super mooi daar! Wel jammer van het weer het was niet zo mooi dus het uitzicht was iets minder. Hopelijk kan ik er nog een keer heen met mooi weer.

De volgende dagen voornamelijk nog veel van Sydney gezien en ook druk opzoek naar werk natuurlijk. Het is nog niet zo makkelijk iets te vinden. Heb een paar dingen lopen en zodra het iets is horen jullie het natuurlijk.

Ben ook al 2x naar Bondi beach geweest ook dat is geweldig. Natuurlijk ook een paar bekende strandwachten gezien wel grappig.

Voor nu was dit het weer even en als ik weer een keer tijd heb dan volgt het volgende verslag

Groetjes vanuit Sydney!!


  • 25 September 2013 - 14:38

    Lucienne:

    SUPER!!!!!!!!meid. Je bent een kanjer.

  • 25 September 2013 - 15:00

    Bianca:

    Fijn dat alles goed gaat en het je bevalt! Geniet er volop van en ontdek nog veel nieuwe dingen en plekken!

    Heel veel plezier!!!!

  • 25 September 2013 - 15:36

    Marja:

    Hey meissie, wat gaaf allemaal! Geniet met volle teugen van alles wat je ziet, ruikt, proeft.......Natuurlijk gaat het goed met je...jij kunt dit gewoon en nog beter.....je doet het gewoon.
    kijk uit naar je volgende verslagje. x

  • 25 September 2013 - 16:08

    Irene:

    Klinkt goed vrouwke!!
    Welk hostel zit je in Sydney? Ik zat in Wake Up! Daar zochten ze toen ook nog personeel. Misschien interessant?

  • 25 September 2013 - 21:17

    Silvia:

    Hoi Eline.

    Wat gaaf dat je dit doet, ga je blog bijhouden.

    Groetjes
    Silvia

  • 25 September 2013 - 22:33

    Esmay:

    Hee!! Super leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt:) Hopelijk ga je nog veel leuke dingen doen en gaat het ook lukken met werk! Liefs Xx

  • 29 September 2013 - 11:24

    Corrie:

    Hee hallo hartstikke leuk geniet en ik geniet van je foto:s en lees met plezier je reis verslag

  • 29 September 2013 - 16:54

    Marloe:

    Wat leuk om te lezen!
    Bekenden op Bondi Beach hahaha lachuh!

    Veel plezier nog en zet m op!!!

  • 29 September 2013 - 20:00

    Maria En Henk Van Heugten:

    Hoi Eline

    Ik ga je blog bij houden,kei leuk.
    Geniet ervan meid

    Gr Henk en Maria

  • 08 Oktober 2013 - 12:03

    Angela:

    Heey lieverd. Fijn om je stem weer je hebben gehoord zondag. Zo ver weg maar ook zo dichtbij. We missen je. Dikke knuffel van mij en de jongens. LoveU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Ik was het niet van plan, maar het is toch wel makkelijker om zo iedereen op de hoogte te houden van mijn reis.

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 8387

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 05 September 2014

Australië

05 September 2013 - 08 December 2013

Dubai

Landen bezocht: